Wednesday, April 8, 2009

bon voyage...

kawan petito,

yang nak pergi india. katanya mengintai-intai peluang untuk menjadi pelakon filem bollywood. oh! mungkin dia sudah bohsan dengan industri perfileman tempatan yang turun, dan terus turun, kekadang je naik atau kekadang suam-suam kuku.

be good, take care okeyh. if i were available to join you, buddy... kita akan ke bollywood bersama-sama. musstiii kita akan jadi generasi pelapis pelakon; kajol dan ashwariya rai kan... (ko rasa ashwariya tu ada kena-mengena tak dengan cikgu tusyen rai tu???) paling tidak pun, kita boleh meniaga kuih lapis atau pembekal papan lapis kat bollywood. oh! itu cuma impian petito saja...

to my dear friend, jangan lupa memborong saree berkodi-kodi okeyh. kalau pun kita tak jadi pelakon bollywood, tapi nama kita akan terkenal seantero malaya kerana membekal saree bollywood beb, ingat tu... seantero malaya mengenali kita :=)).

sekian my dear friend. jaga kesihatanmu di tempat orang. pastikan minum air mineral brand internasional, elakkan air mineral dalam botol yang tulisan berbelit itu. dikhuatiri perutmu tidak begitu serasi, dan boleh mengakibatkan diarrhoea. nanti vacation ko plak terjejas nokkk.

til then, jumpa lagi my dear friend.

sekian.

sahabatmu,
Petito

kalo ko rindu petito, tataplah gambar ini ye... :=))


untuk kenang-kenangan ko, nok ;=))

11 comments:

Teacher said...

Ola Petito... aku terharu membaca nasihat nasihat mu ini.. I will try to drink only the best water and I hope my hosts won't be too bz wt the election and forget all about me being a guest in their residence... someone will take me shopping but to go to Agra, I am going alone. Wish me the best of luck non-stop and insyallah i will be back in a piece.

Tijah said...

ahahhhh! misti tic kurus lepas blk dr india nati. ko bawak stok pi ci-ki-tek-on taw...

Petito said...

tic: a must must must visit to taj mahal!!!

the architecture is drop dead beautiful.

we looking forward to your return in one piece okeyh. cheers baby!

tij: apo laie... meh la kito buek rombongan che kiah. bole kuwusss beramai-ramai... muahahaha

Teacher said...

Terima kasih girlfriends

I am learning some new words now.. antaranya is
Khuda Hafiz... Go figure!!

Petito said...

tic, khuda hafiz is goodbye... yeeayyyy!!! :=))

Tijah said...

err..kalau mengkudakan hafiz? apa maknanya cikgu petito???

Teacher said...

Petito: Betul betul betul. Anyways.. I have another word... Kamar. What is it?

Tij.. ko memang suka mengkuda.. or dikudakan? Wah. luc gitew kan tij? Maaf Keriye

Petito said...

tij: mengkudakan hafiz maknanya kuda2 ko maiin kuattt... muahahaha

tic: ada kaitan tak dengan kamar-sutra??? kihkihkih

Petito said...

p/s: not maiin okeyh... makinnn!

Tijah said...

hahaha kantoi!

petito tersyasyul disittew!

Petito said...

oooppssiieee! terkesima gitewww