Tuesday, February 17, 2009

saya bukan mau langgar undang-undang maaa...

bila kali terakhir check saman lalu-lintas??? kesalahan yang biasa korang lakukan dan mengakibatkan disaman? tak pakai safety belt? park kat yellow line... ( hihihi... petito selalu buat yang ni ;=)) )

tapi baru-baru ni petito balik JB dan terserempak dengan sorang apek ni kat Jalan Skudai (main road nak masuk highway KL okeyh!)
haa... got ya!!!
skill beb!

petito amek gambar aksi dia atas motor... apek ni agak panik, sebab dia (mungkin??? ;P) dah buat satu kesalahan lalu-lintas...
agak2 pembonceng tu bole tak pakai helmet yang macam kat atas tu??


"... saya bukan mau langgar undang-undang maaa... tapi helmet tada size..."
p/s: abang polis kalo saman, ada brann nak minta pessenger dia sign surat saman??? muahahaha

4 comments:

Tijah said...

kemain bawak hanj bersiar2 ya?? misti udara nyaman jer kat belakang kan??? hahaha

Teacher said...

Kelakar lah aawak ni petito ... tak macam saya..

Aza Hisham said...

tic, i've got the idea from tij... she is hillarious! jom theobroma!

Tijah said...

sorry...mak hillary clinton occay!

wakakaka...